Våra brister gör oss till människor

Kloka ord av Daniel Adams-Ray

Har under dom senaste dagarna kommit på mej själv med att göra vissa inte-helt-okej beteénden. Ni vet, sådär som i How I met your mother avsnittet när t.ex Robin blev solariumsberoende, Lilly's tuggande var öronbedövande och Ted rättade folks grammatiska talfel.

Jag börjar alltid läsa tidningen bakifrån. Jag biter hårt på gaffeln när jag käkar (fått en och annan spydig kommentar om att det är bättre att käka maten istället för gaffeln) Jag stället in tomma förpackningar tillbaka i skafferiet. Jag är bedrövlig på att hyvla ost, mördar den totalt. Jag gräver i smörpaketet.
Ja, vad mer ska jag komma på?
Går bara och väntar på dagen när Jennifer står hemma i vardagsrummet med en banderoll och ett brev i handen och säger "Sara, we need to talk".

Kommentarer
Postat av: sara

Du glömde ju att framföra hur du dricker mjölk! =D

2011-05-04 @ 18:40:26
URL: http://Zozno.blogspot.com
Postat av: Kimpa

Intervention :D

2011-05-05 @ 10:37:16
Postat av: Sara

Kimpa, tack där satt den! Har förgäves försökt komma på vad dom kallade det :)

2011-05-05 @ 19:57:34
Postat av: Kimpa

No worries! Efter att ha sett alla HIMYM ett gäng gånger så. Hoppas du slipper komma hem & Jennifer står där med banderollen :)

2011-05-05 @ 22:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0