Dött på happeningsfronten



Ja om ni undrar om dessa tre bilder har något samband så kan jag meddela er om att...näe, inte det minsta! Några av dom få bilder som tagits med min kamera den senaste veckan, så what the fuck jag slänger upp alla tre.

En av anledningarna till att det inte uppdateras så friskt är att det faktiskt är torka på händelser at the moment. Pisstråkigt för att uttrycka mej korrekt. JOBBMODE ON!
Kan meddela er om we're still doing the healthylife thing. Broccoli-spenat soppa är förvånansvärt gott. För att inte tala om linssoppan vi åt förra veckan. Mami can be proud över mina kockkunskaper och jag har även lärt Mikkan uppskatta grönisar (avslutar med att high-five'a mej själv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0