Jag är inte gjord för vinter.



Nu har det börjat! Det eviga frysandet! Jag fryser 24/7. Sov med mjukisbyxor, duntossor, munktröja (aka huppari) halsduk samt två täcken inatt. Majgodd. Låt detta vara sista vintern på länge jag behöver spendera i Skandinavien. Ikväll valde jag bort en partynight med brudar för en kopp té under en filt (!!)

Igår mina vänner gick min och Mikkis vänskap en nivå högre. När vi låg där i soffan under samma täcke, spoonandes för att hålla värmen och kollade på den mest patetiska filmen någonsin - Ali G in the house så visste jag att Mikkan min vän kommer nog alltid för resten av livet vara en av mina partners in crime. Vare sig hon vill eller inte!

Kommentarer
Postat av: Malin

Naaaaw :D gollona! Jag o Anna börja kolla på Ali G filmen igår kväll också, men hon va så trist o vila gå o sova iställe... ;(

2011-10-08 @ 23:08:12
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com/
Postat av: Mikkus

Oooh, finaste kärleksförklarningen jag någosin fått!

Right back at ya grrrrrlll!!

2011-10-09 @ 22:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0