Dagens outfit



Idag mina vänner bjussar jag på historiens första dagens outfit i denna blogg. Men nej, ingen couldn't care less vad fan jag har på mej för kläder. Dagens outfit är bruna ögon och en kaffekopp. Fick hem bruna månadslinser och idag provkör jag dom för första gången.

Dock stött på ett och annat problem;

Måste nog stiga upp en halvtimme tidigare på morgonen om jag ska va brunögd
Skrik och nervsammanbrott
Har man svaga nerver ska man undvika all sorts "lins-insättning"

Jag; Tänkte pröva dom nu
Mikki; Okey..Vet du hur man lägger in linser då?
Jag; Men vad fan...Hur svårt kan det va liksom? De e väl bara att kasta dit dom...

30 min senare står jag fortfarande i toan och gråter och försöker "kasta dit" linsen

Annars då? Thank god it's Friday! Ett sista jobbpass och sen ledig i helgen. Vi ska va...hör och häpna va ofestade denna helg och vi har faktiskt planerat in loppisbesök, storhandel samt caféhäng istället. Feels good!

Kommentarer
Postat av: Malin

Va fiiiiin du va me bruna ögon! Sötnos! Och nä, haha, de e INT "bara att kasta dit linserna", men man vänjer sej ganska snabbt vid känslan... minns första gången jag sku ha i ett par linser i ögonen... huj va hemskt de va. Nuförtiden påtar jag me fingre på hela hornhinnan (eller då linsen e på ögat alltså) utan problem. :)

2011-09-24 @ 20:57:02
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0