Hello healthy life!



Det är ju måndag idag. Den officiella starta ett "Nytt liv och sunda vanor" dagen - och vi hakar naturligtvis på trenden! Jag och min sambo har vart på Willys och storhandlat. Läst röda Special Pris skyltar och tummat på grönsaker vi inte ens visste existerade. Världsfrågor som om plommon är en grönsak eller en frukt har vi klurat ut. Kan dock bekänna att det inte jag var som stod för den frågan (för att inte göra min mamma upprörd och få spydiga kommentarer).
Nu har vi kokat grönsakssoppa som skulle kunna räcka till en hel armé och efter att ha inhandlat en veckas mat för två personer för ynka 300 spänn kan vi nu luta oss tillbaka i soffan och vara jävligt nöjda. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0