I think you and my friends should hang out on the weekends



Vi drack vin i lördags som om det inte skulle ha funnits någon morgondag. När jag vaknade på söndagmorgon hade jag nog mest i hela världen önskat att det faktiskt inte skulle ha funnits någon. Blev några alldeles för långa timmar på jobbet.
I lördags körde vi alltså på Slakthuset again. Det är mitt nya ställe har jag bestämt mej för. Dubstep, electro, snyggingar och dans. All we need!

Idag är det ledig måndag och det sitter så jävla fint. Att det är grått och mulet ute gör mej absolut inget. Mysfaktorn är hög och morgonkaffet är drucket. Min sambo är hemma igen efter en helg i grannlandets huvudstad. I veckan blire jobb på både Lagerhaus och Åhlens, pengar rullar in som dom ska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0